Welkom op mijn reisblog!

20 juni 2019 - Groningen, Nederland

Welkom! Wat leuk dat je komt kijken op mijn reisblog. Ik ga gedurende mijn tijd in Cambodja jullie op de hoogte houden via deze blog. Af en toe zal ik reisverhalen en foto's plaatsen. Wil je op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst.

1. Reislogger:
    20 juni 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marjan Adema:
    31 juli 2019
    Hè lieve Sanne, zojuist je eerste verhaal gelezen en gehoord via papa en mama😊. Hoop echt dat het goed met je gaat. Leuk om de foto’s van je appartement te zien. Ik ben blij te lezen over een leuke buurvrouw. Is zo rijk als je dat hebt. Ik wil graag op je mailinglijst komen te staan. Vind het super leuk om van je te horen en over je avonturen te lezen. Ik werk deze week nog en vanaf volgende week wordt de deur van de praktijk voor 3 weken in het slot getild. Ga een weekje op vakantie samen met Thomas en Anne-Will en voor de rest hier thuis van alles regelen en leuke dingen doen. Ik bid je Gods vrede en liefde toe. Hij gaat met je mee in moeilijke en in blijde omstandigheden. Liefs Marjan.
  3. Sanne:
    14 augustus 2019
    Lieve Marjan, hartelijk bedankt voor je lieve berichtje! Super leuk om te lezen. Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad met Thomas & Anne-Will!
    Liefs Sanne