De eerste dagen...

22 juli 2019 - Siem Reap, Cambodja

Hi!

Na een vlucht die 31 uur duurde in plaats van 19 uur ben ik veilig in Cambodja aangekomen. Ik had mijn vlucht in Hongkong gemist omdat ik twee uur vertraging had in Helsinki en we niet konden landen in Hongkong (zie foto). In Hongkong ben ik gelukkig ontzettend goed opgevangen door het personeel. Het voordeel van de 2 nachten niet slapen is wel dat ik hier als een blok geslapen heb en daardoor bijna geen last heb van een jetlag.

Hier in Cambodja heb ik in een paar dagen al heel veel beleefd. Mijn fantastische Australische onderbuurvrouw Fiona is ook een lerares op HOPE International. Fiona heeft me de eerste dag al de omgeving laten zien. Boodschappen gedaan, nieuwe simkaart gekocht etc. Verder zijn we gezellig naar een leuke coffeeshop geweest. Deze term is hier volkomen normaal voor een cafeetje waar je lekker koffie kunt drinken, hihi. Gelukkig begreep ik snel wat ze bedoelde.

De eerste dagen heb ik iedereen van het WEC team al bezocht. Het zijn allemaal super vriendelijke mensen. Ik heb achterop de scooter al een heleboel van Siem Reap gezien en ik heb al heerlijk Cambodjaans gegeten.

Gisterochtend ben ik naar een Cambodjaanse kerk geweest (met ENG vertaling gelukkig), af en toe herkende ik de melodie van een lied dat ook in het NL vertaald is. Bijzonder hoor, zo'n Cambodjaanse kerk.

Morgenochtend vertrek ik naar Kampong Thom voor een zes dagen durende WEC conferentie. Ik kijk ernaar uit om dit mee te maken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade